15.02.25

Zimowo na Dłużku. Otwarcie nowej trasy w Górach Kaczawskich

Questowicze zimy się nie boją. Dłuższych tras także. Do takich właśnie należała dzisiejsza, prowadząca po szlakach i ścieżkach Gór Kaczawskich.

Zimowo na Dłużku. Otwarcie nowej trasy w Górach Kaczawskich

Inauguracja gry terenowej "Z Dłużka do kamieniołomu Gruszka" w sobotnie przedpołudnie zebrała prawdziwych miłośników zagadek i poszukiwaczy skarbów. A dziś także amatorów zaśnieżonych tras. Dotarli oni nie tylko z województwa dolnośląskiego, ale też z wielkopolskiego, śląskiego, lubuskiego i zachodniopomorskiego. Przybyli też oczywiście nasi niezawodni wolontariusze. Basia Czuchnicka, Danusia Holska, Tomek Olejnik i Ania Losiak - dziękujemy Wam za pomoc. Byli także członkowie zespołu QWO: Krzysztof Szustka - krajowy koordynator programu oraz Małgorzata Wojtusiak.

Jak na zimowe wędrowanie przystało, białego puchu nie zabrakło. To on uprzyjemniał wędrówkę do wieży na Dłużku, a potem do kamieniołomu Gruszka.

Tam można było się ogrzać przy ognisku, a także upiec na nim małe co nieco. I oczywiście miło porozmawiać, nawiązać nowe znajomości czy też spotkać się ze znajomymi z questowej rodziny. Jeśli przybędziecie na jakąkolwiek inaugurację, szybko przekonacie się, że u nas możecie poczuć się jak w rodzinie.

Każdy uczestnik dzisiejszej inauguracji zmierzył się z dwoma questami: questem spotkaniem (zagadkami wokół namiotu) oraz questem właściwym, prowadzącym na Dłużek. Jeśli byliście dziś z nami sprawdźcie, czy dodaliście te questy na swoje konto, a braki nadróbcie, by Wam nie umknęły.

Nie udało Wam się dotrzeć? Zawsze możecie powędrować trasą gry w wybranym przez Wam momencie. Jest ona dostępna przez cały rok i o każdej porze dnia. Możecie ją przejść z ulotką pobraną ze strony lub z bezpłatną aplikacją mobilną Questy - Wyprawy Odkrywców.

Jak grać?

  1. Pobierz bezpłatną aplikację Questy - Wyprawy Odkrywców na swój telefon i utwórz konto gracza. Trasę gry można przejść z kartą questu lub aplikacją mobilną.
  2. Twoim zadaniem jest uważne czytanie wskazówek i rozwiązywanie zagadek. Zebrane na trasie litery będą niezbędne do odkrycia hasła końcowego, które pozwoli Ci otworzyć skrzynię ze skarbem. Pieczęć odbij na karcie wyprawy lub w Paszporcie Odkrywcy, a w Księdze Questu, którą znajdziesz obok, potwierdź swoje przejście, wpisując datę i nick/nazwę użytkownika z systemu www.QUESTY.org.pl
  3. Zaloguj się na swoim koncie i dodaj Quest do ukończonych, wpisując odgadnięte hasło.

Wspieraj nas
inna kwota
wpłacam